من قاتـلــــــــــم ...

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

من قاتـلــــــــــم ...

 

 

 

 

من قاتل ام!!!

 

مرا محاکمه کنید...

 

نه نه.بدون محاکمه اعدام کنید!!

 

من:

 

عمری است خاطره میسوزانم...

 

شب ها سیگار خفه میکنم...

 

پیک های مشروب تهی میکنم...

 

شیون و زاری سرقت میکنم...

 

گریه ها وناله ها عقیم میکنم...

 

تا دلت بخواهد خودزنی  میکنم...

 

اما از همه مهم تر وبدتر:

 

سالهای سال است...

 

دارم آرزو دفن میکنم...

 

من قاتل ام!!!

 

مرا بی محاکمه اعدام کنید...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

farnoosh
ساعت18:37---27 اسفند 1392
چــــاره ای کـــن . . .

" تـــــــــــــو را کـم داشــتن کـم نـیســــت "


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 21 / 12 / 1392برچسب:, ساعت 18:53 توسط * Elahe *